Friday, May 21, 2010

Foto kelas 5M1 dan 5M2

Saya masih mencari gambar kelas foto 5M1 dan 5M2. Alhamdulillah terima kasih kepada Hamzah Harith kerana memberi saya gambar 5E2. Puas saya menalifon kawan kawan untuk mendapat gambar tersebut. Ada yang dah dimakan anai anai, terbakar, rosak kerana banjir, dikoyak rabak oleh anak kecil, hilang semasa berpindah rumah, dibuang suami/isteri kerana jeles(hehe!), dan bermacam macam alasan lain.

Tetapi ramai lagi yang saya belum telefon dan saya rasa ada yang masih menyimpan nya dengan baik, dibaluti dengan kain kuning, malahan mungkin yang mengasapnya dengan kemenyan setiap jumaat!!

Kepada rakan rakan tersebut, terutamanya yang di 5M1 dan 5M2, kalau sudi tolong scan gambar tersebut dan email kepada saya (zack88885@yahoo.com). Saya akan muatkan didalam blog ini untuk tatapan dan peringatan kawan kawan semua.

No comments: